QUALCOSA DI STEERING RACK

steering-rack1

A causa di u rumore stranu di a machina di guida:
1. A colonna di steering ùn hè micca lubricata, a friczione hè grande.
2. Verificate chì l'oliu di u putere di u volante hè menu.
3. Verificate l'articulazione universale hà prublemi.
4. Chassis sospensione equilibriu canna lug maniche invechje duratura.
5. U cuscinettu pianu hè male.

Per u pesu di a macchina di steering
1. Da u principiu di steering, assai vitture avà rializeghja u putere di vacuum, ma chì solu riduce a forza di manipolazione di u cunduttore, a machina di steering stessu ùn cambia micca a forza.Dunque, u modu efficaci per riduce l'usura è a lacrime di a machina di steering hè di riduce u pesu di u travagliu di a machina di steering.
2. Invechje, pruvucannu periculi per a sicurità: l'amatori di l'auto anu da sviluppà l'abitudine di vultà i roti prima di chjappà in a direzzione, riduce a resistenza di u pneumaticu è di a terra, riduce u pesu eccessivu nantu à a machina di guida è l'usura eccessiva di u sistema di ligame di direzzione, risultatu in un rumore stranu quandu chjappà a direzzione.
3. Direzzione di ghjocu in situ à longu andà: micca solu causanu assai pesu nantu à a macchina di steering, ma ancu intensificanu l'usura di a superficia di i pneumatici, riducendu a vita di i pneumatici.
4. U modu di cambià stu abitudine hè: quandu i roti ligeramente rotate chì dial rapidamente a direzzione, per compie u scopu di a manipulazione.

Terzu, u modu currettu di ghjucà à u volante
1. Evitari di vultà u volante in u locu, pruvate à ghjucà a direzzione dopu chì u veiculu si move, a direzzione di u ghjocu in situ pò esse usata solu in occasione in circustanze spiciali quandu a vittura fora di pusizioni.
2.Quandu u veiculu hè firmatu, u volante deve esse tornatu à a pusizione di centru per evitari u sistema di sospensjoni è i pneumatici sottu a carica.
3.Quandu avete bisognu di vultà, pruvate d'evità u volante chì colpisce a pusizione di u centru mortu.


Tempu di posta: 10-ghjugnu-2021