PARLEMU DI PARTI ELECTRINICHE AUTO

In cunfrontu cù altre parti di u sistema, cum'è e parti di u corpu, a sospensjoni o l'embrague è u frenu, a maiò parte di e parti elettriche di e vitture sò più chjuche in l'apparenza, è hè più difficiuli per i principianti di ricunnosce è distingue ogni parte.Oghje avemu da parlà brevemente di u sistema elettricu di a vittura.

L'apparecchi elettrici di l'automobile sò custituiti da dui cumpunenti principali: l'alimentazione è l'equipaggiu elettricu.L'alimentazione include a bateria è u generatore.L'equipaggiu elettricu include u sistema di partenza di u mutore, u sistema di accensione di u mutore di benzina è altri dispositi elettrici.

electrical 3
electrical 2

Sistema di partenza

U sistema di partenza hè cumpostu di batterie, switch di accensione, relé di partenza, starter, etc. A funzione di u sistema di partenza hè di cunvertisce l'energia elettrica da a bateria in energia meccanica attraversu u starter per inizià u mutore.

Sistema di carica

U sistema di carica di vittura hè custituitu da a batteria, l'alternatore è u dispusitivu di indicazione di u statu di travagliu.In u sistema di carica, generalmente include ancu regulatore, interruttore d'ignizione, indicatore di carica, ammetru è dispositivo d'assicuranza, etc.

electrical 4
electrical 5

Alternatore

U generatore hè a principale fonte di energia di a vittura.A so funzione hè di furnisce l'energia à tutti i dispositi elettrici (eccettu u starter) quandu u mutore funziona normalmente (sopra à a velocità di rallentamentu), è di carricà a bateria à u stessu tempu.Alternatori per l'automobile pò esse divisu in DCalternatori e alternatori,è cù o senza alternatore à spazzole di carbone. Alternatore sò generalmente custituiti da generatore statore,armatura, coperchio finale di starter e cuscinetti.

Batteria

A bateria hè principarmenti rispunsevuli di inizià u mutore di a vittura è di furnisce u putere à u sistema di cuntrollu elettricu in a vittura per assicurà u funziunamentu normale di u veiculu.Hè caricatu da u generatore installatu nantu à u mutore quandu ùn hè micca alimentatu è furnisce u putere à u sistema di cuntrollu elettronicu quandu u mutore ùn hè micca travagliatu.

electrical 6
electrical 7

Sistema d'ignizione

Tuttu l'equipaggiu chì pò pruduce una scintilla elettrica trà i dui elettrodi di a bugia hè chjamatu sistema di accensione di u mutore, generalmente cumpostu di batteria,alternatore, distributore, bobina d'ignizione è candela.

Spark plug

U rolu di a bugia hè di mandà un filu d'alta tensione à u pulsu di scaricamentu di l'alta tensione, penetrendu l'aria trà i dui elettrodi di a bugia, pruducia una scintilla elettrica per accende a mistura di gas di cilindru.

electrical 8

Cumu uttene queste parti elettriche?

Soprattuttu, tutte e parti elettriche chì avemu citatu, pudete truvà è cumprà in NITOYO, è tuttu ciò chì duvete fà hè circà o cliccà u ligame.www.nitoyoautoparts.com mandateci a vostra lista d'acquistu, è tandu prestu uttene a nostra offerta.Pudete ancu seguitàNITOYOnantu à ogni piattaforma suciale per ricerca"NITOYO"nantu à a piattaforma, pubblichemu i nostri novi arrivi, articuli populari o lista di cunsiglii ogni ghjornu, una volta chì site interessatu in questu, pudete cummentà o inbox NITOYO.


Tempu di Postu: Nov-10-2021